12 Temmuz 2010 Pazartesi

molotof kokteylinin rüyaya empozitesi,


Nenemin kulaklarının ağır işitmesinden dolayı evde açık olan televizyonun sesi hep sonda olur. sabah uyandığınızda siz istemesenizdeherhangi bir konu hakkında konuşan insanları duyabilirsiniz ve 70 desibelin üstünde olan bu ses bilinçaltınıza etki edip rüyanızda cumhurbaşkanının size sağlığınız hakkında öğüt verirken bulmanıza yol açabilir.
Böyle günlerden birinde kilomu ne kadar sorun etsem de gerçek sorun kemiklerin fazlalığından kaynaklanmakta ve bu sorun nedeniyle kemiklerin vücuduma batmasıyla geceleri sık sık uyanmakyta olan ben rüyalar için oldukça avantaajlı ama uyku için oldukça negatif etkileri olan günlerden birinde gördüğüm rüyanın etkisiyle kuru fasülye ülkesine gitmiştim.
Tanıdıklarımın olduğu bir kafeye girmiş kuru pastalardan almak üzereyken tam öğle arasına girmekte olan kafe sahiplerine stadyumun yandığına dair bir haber geldi. hepimiz koşa koşa stadyumun oraya gittiğimizde fasülyelerle kaplı stadyumdan aşağı yemek yağları akmaktaydı. kuru olan yerlere çömelmiş olayı analiz etmeye çalışırken karşıdaki binaya giren şüpheli adamlar görmeye başladık. bizde paranoid düşünceler uyandıran bu adamların sonuncusu durdu ve bize bakıp elindeki şişeyi doğrulttu. şişenin molotof kokteyli olduğunu 3 4 saniye içinde anlamış ve stadyumun arka tarafına koşarken bulmuştuk kendimizi. olayın failleri uyanma sebebiyle meçhul kalmaya devam etti ve dava süre sebebiyle düştü.

4 yorum:

  1. doğumgünümde girilmiş bir entry :F öyleyse ben de durumla ilgili (rüya) görüşlerimi belirteyim: 2-3 hafta önce dünya kupası zamanı televizyondan gelen sesler sonucu ben de kendimi antalyaspor forması içinde fenerbahçeye karşı oynarken görmüştüm. hatta son dakikalarda çizgi halinde çıkan fenerbahçe savunmasının arkasına derinlemesine atılan bir pasta rüştüyle karşı karşıya kalmış ama ne kadar çabalasam da 1 arpa boyu bile yol katedemedğim için (rüya klasikleri) topa yetişememiştim. ama yine de 4-1 kazandık tabii

    edit: ayrıca bu yazıyı göndermek için tıkladığımda çıkan güvenlik yazısında "deliyse" yazıyor lan... deli meli noluyoruz?

    YanıtlaSil
  2. bu rüyanın üstüne güvenlikten nasıl bir tepki bekliyorsun ki:P hadi ben alıştım senn bu hallerine peki ya blogspot ailesi alışabildi mi:P sanırım normal şekillerle kazanılmış başarılara anormal şekillerde karşı çıkman oldukça yayılmış durumda lakin bazen anormal şeylere halkımız hazır diil tabi bu da senin için engelleyici bir faktir...toplumun yarattığı herşeye karşı çıkmanın yanısıra marjinal bir toplum yaratan sen rüyanın anlamını da içinde barındırmış bulunuyorsun aslında;)

    YanıtlaSil
  3. abuuuvvv valla böyle söyleme yine atmosferin dışına çıktım :F

    YanıtlaSil
  4. iyi bir rüyagör olursan o zaman belki uzaylı dostlarımızı da görebilirsin:P

    YanıtlaSil